diumenge, 1 de gener de 2012

Una mica de mi...



Badalonina, sempre a prop del mar. Riallera i amb sentit de l´humor. Baixeta. Curiosa. Miop. Nocturna. Somiadora. Optimista. Nostàlgica. M´agrada la gent però també necessito els meus espais, a soles. 

Sóc una mica d´extrems. Parlo molt. Estimo molt. Si puc, dormo molt. Imagino i somio amb els ulls oberts molt sovint, però al mateix temps, sóc pragmàtica i realista i això em fa ser objectiva, dir les coses pel seu nom i tocar de peus a terra. 

Ho sé. Tinc moltes contradiccions i per això estic en busca permanent de l´equilibri. Sóc la típica desordenada ordenada poc puntual.

Fa mil anys vaig estudiar Periodisme. Escric tan com puc: coses que penso, idees que no van enlloc, històries que començo i no acabo... M´agrada conèixer gent que hagi viscut i viatjat molt i que m´expliquin la seva història de vida. M´encanta viatjar. Descobrir llocs i persones. M´enamoren els estius, la platja i el sol. I anar al cinema a veure pelis en VOS. I llegir. Canto al cotxe. M´agrada el vi blanc, l´arròs caldós i el pop amb patates. He deixat de fumar. Em posa de bon humor estrenar roba i sabates. M´agrada el perfum d,Issey Miyake i les novel·les escrites per dones.

Tinc un fill de 9 anys, únic i especial, que mou i mourà els fils del meu món. Fins que ell va arribar, no sabia que es podia estimar tant.

Conscient que la vida passa i de que només viure´m un cop, valoro tots els moments i els intento aprofitar al màxim. 



Si vols contactar amb mi, aquest és el meu correu:
patpatpat777@gmail.com



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada